Taart en cadeautjes - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van renaterenet - WaarBenJij.nu Taart en cadeautjes - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van renaterenet - WaarBenJij.nu

Taart en cadeautjes

Door: Renate en Iris

02 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Springdale

Vandaag is Amber jarig! Na het wakker worden hebben we haar natuurlijk in het zonnetje gezet met felicitaties en cadeautjes. De avond ervoor hadden we de kamer versierd met ballonnen en slingers. Na een ontbijt bij Wildcat Willie zijn de mannen naar de (flink wat verder gelegen) Wallmart gereden om taart en drinken e.d. te kopen.

Daarna was het natuurlijk tijd voor taart! Amber mocht vandaag bepalen wat we gingen doen. Ze wilde niet wandelen ;) Zwemmen wilde ze wel heel graag, dus zijn we vandaag het zwembad in gedoken met z’n allen. Daar hebben we de hele middag doorgebracht. Vanavond zijn we dus allemaal tomaatjes, want het was flink heet.

Voor het avondeten koos de jarige jet er voor om in het zelfde restaurant te eten als gisteren en vanmorgen. Dat hebben we dus gedaan. Tijdens het eten viel er een flinke onweersbui en op het weerbericht voor morgen staat ook onweer. Hopelijk gaat dat meevallen, want morgen willen we echt meer van Zion zien!