Regen en watervallen - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van renaterenet - WaarBenJij.nu Regen en watervallen - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van renaterenet - WaarBenJij.nu

Regen en watervallen

Door: Renate en Iris

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Springdale

Helaas pindakaas... het regent dat het giet als we wakker worden en er is een hele grijze lucht. Balen, het uitzicht is ook veel minder mooi zo! We hebben even een ontbijtje op bij Willies en zijn daarna toch richting Zion park gegaan. In eerste instantie met de auto’s, omdat we dachten dan makkelijk naar de auto te kunnen vluchten als het goot. Maar dat hadden meer mensen bedacht en alle parkings waren overvol.

We zijn een tijdje gestopt bij het kids nature center, waar de kids lekker gespeeld hebben. Daarna hebben we de auto’s toch maar bij het hotel geparkeerd en zijn we met de parkbus naar een stop gegaan. Daar hebben we de emerald pool trail gelopen, een hele mooie wandeling naar boven met allemaal watervalletjes waar je onderdoor loopt en een heel mooie poel onderin.

Aan het einde van de wandeling, hoog op de rotsen, kon je kiezen, teruglopen of via de grotto trail verder. Dat laatste hebben we gedaan. Die trail was iets avontuurlijker. We moesten aardig klimmen en klauteren, maar uiteindelijk kwamen we bij de busstop Grotto uit. Toen was de koek echt op voor de kids, ze hadden allemaal geen zin meer om te wandelen.

Eind van de middag hebben ze dus nog even lekker gezwommen in het zwembad van het hotel. De mannen hebben pizza gehaald, die we bij het zwembad op hebben.