Woestijn en verkeerde navigatie - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van renaterenet - WaarBenJij.nu Woestijn en verkeerde navigatie - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van renaterenet - WaarBenJij.nu

Woestijn en verkeerde navigatie

Door: Renate en Iris

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het gokken gisteren was leuk! De vrouwen hebben met Ronald samen aan een tafel blackjack gespeeld. Uiteraard verloren, maar we hebben lol gehad. Vanmiddag zijn we (na boodschapjes) weer uit Vegas vertrokken. We hebben een laaaange rit gehad dwars door de mohave-desert. Gelukkig deed de airco het weer!

’s Avonds hebben we een hapje op bij Ihop, wat best lekker was. Daarna doorgereden richting Carlsbad. We hadden ons hotel, het Grand Pacific Palisades hotel, ingesteld op de navigatie, maar die bracht ons heel ergens anders. Nog niet eens in de goede stad! De kids waren ondertussen ontiegelijk druk en vervelend geworden (logisch na zo’n lange rit), dus erg gezellig was het even niet tijdens het zoeken. Gelukkig zijn we uiteindelijk goed aangekomen.