Rugzakjes en bewolking - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van renaterenet - WaarBenJij.nu Rugzakjes en bewolking - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van renaterenet - WaarBenJij.nu

Rugzakjes en bewolking

Door: Renate en Iris

09 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

We gaan vandaag naar LA! Eerst moesten we natuurlijk de koffers weer inpakken en in de auto zetten. Daarna was het te laat om te ontbijten en zijn we vast vertrokken richting ons tussendoel: de Target-supermarkt. We hadden daar leuke rugzakjes voor de kids (voor school) gezien en gingen deze uitzoeken en kopen. We hebben ook gelijk een hapje gegeten bij de naastgelegen Ihop (een late brunch).

Na heel veel tijd verloren te hebben in de supermarkt zijn we naar LA gereden. Dat is niet ver weg, maar de wegen zijn hier allemaal zo achterlijk druk en chaotisch, dat je er toch heel lang over doet. Jammer, want we hadden eigenlijk bedacht dat de kinderen nog wel even hadden kunnen zwemmen, maar we kwamen pas rond etenstijd aan.

We zijn wel nog even naar de pier van Santa Monica gelopen. Helaas was de zon toen al weg en was het best fris geworden. Het weer was sowieso een tegenvaller vandaag, erg veel bewolking en grauw. Van een afstand zag het er heel leuk uit, maar het was heel erg druk, behoorlijk slecht onderhouden en er liepen allerlei louche figuren rond met bijvoorbeeld slangen om hun nek. Overal zagen we politie rondlopen, dat was vast niet voor niks.

We hebben nog een stukje gelopen en kwamen bij gezellige straatjes uit met leuke restaurantjes. In eentje hebben we heerlijk gegeten en daarna zijn we terug naar het hotel gegaan.